Wednesday 5 October 2011

Hari Ini dan Selamanya~

Hye allz~
Nama Saya Awang Sauffie. Umur 15 nk dkat 16 da. Saya Pesilat dari Beaufort. Pernah wakil Saga Games v Di Keningau. Tumpas di Tangan Orang Ranau.

Pernah di maenkan perasaan ini oleh perempuan. Sungguh sakit rasanya. Mcm Di hiris oleh Pisau. Baru-Baru ni, Buat persembahan Silat Untu Perasmian Kompleks Sukan Beaufort.

Pada 30 Sept- 2 Okt, Sya mengikuti Program Kem Kelab Pencinta Filem yg Di anjurkan Oleh Finas. Sebanyak 5 buah sekolah yg terpilih menyertai Program ini. Smk Ranau-Hani, Smk Tinggi Kota Kinabalu-Izzaty, Smk Tansau-Lorraine,Sm Pengiran Omar-Mohd Faizal. Tenaga Pengajar ialah Encik Rosman & Cik Juhara Ayob. Banyak Kenangan wlupun program ini cuma di jalankan 3hari 2malam. Kami teruskan perhubungan kami Di dalam Facebook. Insyaallah, Kami akan buat gathering,Perjumpaan Semula Semua Peserta KKPF Zon Sabah.

Pada 7-10 Okt, saya akan pergi ke Pertandingan Silat Terbuka UMS. Byk Rintangan telah kami Lalui Bersama Guru Tersyang Kmi, Cikgu Shahzian. Dia tetap bersama kami dan berusaha Untuk menaikkan nama kami. Tidak pernah kenal erti putus asa. Saya ingin sekali memenangi pertandingan ini Supaya Nama Cikgu juga akan naik sebagai Guru Silat kami. Dea sentiasa sabar melayan kerenah kami yg Malas ni. Hehe. Sayang Cikgu.

Sekarang ini, saya di dalam hubungan bersama Seorang perempuan Yg agak comel dan Manja. Dia Membuatkan Hati ini sentiasa merinduinya dgn kerenahnya. Sayang Awak!

P/s: Jika ada salah,sila maafkan saya. Doakan Kemenangan saya dlm pertandingan kali ini. Saya merindui suasana Kem Kelab Pencinta Filem. Harap dapat jumpa dgn awak semua lagi. Bila tengok pic kamu semua,rasa nak nangis pun ada. huhu! Semoga semua sentiasa happy dan Ingat la kat saya...:)

Sampai di sini saja dulu. Saya pun mengantuk da. Nak tidur. Ap yg penting? Semangat! Terbaikk!

~Di Bawah Bayuuu!
~Sabah Bagus Bah!
~Cintai Negeri Sabahku!
~Sabah Terhebat!

1 comment: